Sposobnih i stručnih zaposlenika
Sastanaka s klijentima svake godine
Investirano u razvoj za napredne informatičke sisteme
Zadovoljnih i vjernih klijenata
Reference
Implementacija Oracle i Microsoft rješenja
Kompanija
Datum
Lokacija
JP Elektroprivreda d.d.
2012
Sarajevo, BiH
- Projekat: Implementacija Oracle Siebel CRM za rješavanje reklamacija u kontakt centru
- Predmet:
- Prilagođavanje Oracle Siebel rješenja za procese u kontakt centru i upravljanje reklamacijama
- Implementacija vlastitog rješenja za kanale kontakt centra:
- MEDIO centrala i Automatic Call Distribution za pozive
- IVR
- Email Gateway
- SMS Gateway
- Integracija sa backend sistemima:
- Identifikacija korisnika
- Obračun i naplata
- Tehničke baze podataka
BH Telecom d.d.
2013-2014
Sarajevo
- Projekat: Implementacija Oracle Siebel-a za prihvatanje reklamacija u kontakt centru
- Predmet:
- Prilagođavanje Oracle Siebel rješenja za procese u kontakt centru i upravljanje reklamacijama
- Integracija sa postojećim rješenjem za kanale kontakt centra
- Integracija sa backend sistemima:
- Identifikacija korisnika i usluga
- IT Service Management rješenje za upravljanje reklamacijama
- Obračun i naplata
- Tehničke baze podataka
JP Elektroprivreda d.d.
2014-2015
Sarajevo, BiH
- Projekat: Proširenje i implementacija novih funkcionalnosti u postojećem Oracle Siebel CRM rješenju kontakt centra
- Predmet:
- Proširenje na nove lokacije sa dodatnim agentima
- Implementacija novih poslovnih procesa
- Dodatne integracije sa backend sistemima
JP Elektroprivreda d.d.
2017-2018
Sarajevo, BiH
- Projekat: Upgrade funkcionalnosti Oracle Siebel CRM i formiranje testnog okruženja
- Predmet:
- Implementacija novih poslovnih procesa
- Dodatne integracije sa backend sistemima
SECURITAS BH
2017-2018
BiH
- Projekat: Implementacija Microsoft Dynamics CRM rješenja za procese prodaje i servisne podrške
- Predmet:
- Prilagođavanje Microsoft Dynamics 365 aplikacije za procese servisne podrške (reklamacija) i prodaje
- Integracija sa ERP sistemom
- Integracija sa tehničkim bazama podataka
BH Telecom d.d.
2018-2019 (u toku)
Sarajevo, BiH
-
Projekat: Implementacija novih funkcionalnosti u postojećem Oracle Siebel CRM sistemu
-
Predmet:
-
Implementacija novih poslovnih procesa u kontakt centru
-
Integracija sa novim backend sistemima
-
UniCredit Banka d.d.
2019-2020 (u toku)
Mostar, BiH
- Projekat: Implementacija Oracle RightNow Cloud rješenja
- Predmet:
- Integracija postojećih aplikacija u jedinstveno rješenje (Call Centar, Reklamacijski centar i Naplata potraživanja)
- Višekanalni kontakt centar (email, chat, poziv, SMS, Web portal, društevene mreže)
- Implementacija rješenja za reklamacijski centar (web aplikacija)
- Service Management
- Email notifikacije
- Integracija sa backend sistemima
- Sinhronizacija kontaktnih podataka
- Identifikacija klijenata i usluga
- Billing podaci klijenta
- Procesi za rad sa reklamacijama iz Reklamacijskog centra