Capable and professional employees
Meetings with clients every year
Invested in development for advanced information systems
Satisfied and loyal customers
References
Implementation of Oracle and Microsoft solutions
Company
Date
Location
JP Elektroprivreda d.d.
2012
Sarajevo, BiH
- Projekat: Implementacija Oracle Siebel CRM za rješavanje reklamacija u kontakt centru
- Predmet:
- Prilagođavanje Oracle Siebel rješenja za procese u kontakt centru i upravljanje reklamacijama
- Implementacija vlastitog rješenja za kanale kontakt centra:
- MEDIO centrala i Automatic Call Distribution za pozive
- IVR
- Email Gateway
- SMS Gateway
- Integracija sa backend sistemima:
- Identifikacija korisnika
- Obračun i naplata
- Tehničke baze podataka
BH Telecom d.d.
2013-2014
Sarajevo
- Projekat: Implementacija Oracle Siebel-a za prihvatanje reklamacija u kontakt centru
- Predmet:
- Prilagođavanje Oracle Siebel rješenja za procese u kontakt centru i upravljanje reklamacijama
- Integracija sa postojećim rješenjem za kanale kontakt centra
- Integracija sa backend sistemima:
- Identifikacija korisnika i usluga
- IT Service Management rješenje za upravljanje reklamacijama
- Obračun i naplata
- Tehničke baze podataka
JP Elektroprivreda d.d.
2014-2015
Sarajevo, BiH
- Projekat: Proširenje i implementacija novih funkcionalnosti u postojećem Oracle Siebel CRM rješenju kontakt centra
- Predmet:
- Proširenje na nove lokacije sa dodatnim agentima
- Implementacija novih poslovnih procesa
- Dodatne integracije sa backend sistemima
JP Elektroprivreda d.d.
2017-2018
Sarajevo, BiH
- Projekat: Upgrade funkcionalnosti Oracle Siebel CRM i formiranje testnog okruženja
- Predmet:
- Implementacija novih poslovnih procesa
- Dodatne integracije sa backend sistemima
SECURITAS BH
2017-2018
BiH
- Projekat: Implementacija Microsoft Dynamics CRM rješenja za procese prodaje i servisne podrške
- Predmet:
- Prilagođavanje Microsoft Dynamics 365 aplikacije za procese servisne podrške (reklamacija) i prodaje
- Integracija sa ERP sistemom
- Integracija sa tehničkim bazama podataka
BH Telecom d.d.
2018-2019 (u toku)
Sarajevo, BiH
-
Projekat: Implementacija novih funkcionalnosti u postojećem Oracle Siebel CRM sistemu
-
Predmet:
-
Implementacija novih poslovnih procesa u kontakt centru
-
Integracija sa novim backend sistemima
-
UniCredit Banka d.d.
2019-2020 (u toku)
Mostar, BiH
- Projekat: Implementacija Oracle RightNow Cloud rješenja
- Predmet:
- Integracija postojećih aplikacija u jedinstveno rješenje (Call Centar, Reklamacijski centar i Naplata potraživanja)
- Višekanalni kontakt centar (email, chat, poziv, SMS, Web portal, društevene mreže)
- Implementacija rješenja za reklamacijski centar (web aplikacija)
- Service Management
- Email notifikacije
- Integracija sa backend sistemima
- Sinhronizacija kontaktnih podataka
- Identifikacija klijenata i usluga
- Billing podaci klijenta
- Procesi za rad sa reklamacijama iz Reklamacijskog centra